VERZENDEN
Pakket binnen Nederland 5,65 Gratis voor orders boven de 99 euro
Pakket EU 11,95 Gratis voor orders boven de 500 euro
VERZENDZAKKEN
Wij verzenden onze bestellingen in een "Dirtbag". Deze zakken zijn volledig biologisch afbreekbaar. Bij ontvangst kan je de Dirtbag ontdoen van het verzendetiket en de dirtbag in de groencontainer weggooien.
BELANGRIJKE MEDEDELING
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren, beschadigde of verkeerd geleverde bestellingen. Wij fungeren enkel als tussenpersoon tussen onze klanten en de postbedrijven.
LEVERING TIJDENS SALE/NATIONALE FEESTDAGEN
Tijdens drukke sale en/of vakantie perioden kunnen pakketten een vertraging van maximaal 2 werkdagen oplopen.
PICKING EN PACKING VAN DE ORDERS
Nadat de bestelling is voltooid verzenden wij een email met daarin een overzicht van de bestelling en het ordernummer. De order is dan door ons in behandeling genomen. Hou er rekening mee dat we in sommige gevallen 1 tot 2 dagen benodigd hebben om de orders te overhandigen aan het postbedrijf.
TRACKING VAN DE ORDER
U ontvangt altijd een trackingcode van ons. Voor orders buiten West Europa die met de standard shipping oplossing worden verzonden is er een beperkte tracking service beschikbaar, hou hier rekening mee.
Voor verdere vragen over onze verzend services zijn wij per email te bereiken via [email protected] of per telefoon via +31 (0)6 371 442 81.
RETOUREN EN OMRUILINGEN
Als je niet tevreden bent met je aankoop dan kun je gemakkelijk een bestelling retourneren of omruilen voor de juiste maat binnen 14 dagen nadat je het ontvangen hebt. Voor store pick-up's geldt het retour termijn van 14 dagen vanaf het moment dat je bericht hebt ontvangen dat je bestelling klaar staat. Je kunt een aankoop retourneren of ruilen in onze winkel op Ameland of je kunt de aankoop retourneren per post door de volgende stappen te doorlopen:
- Zorg ervoor dat het het artikel ongebruikt en compleet is met de originele verpakking en eventuele prijskaartjes en andere bijbehorende attributen. Het artikel niet gewassen of gedragen is.
Plaats het product in een verzendzak of doos. Je kan de verzendzak gebruiken waarin het product door ons geleverd is.
Meld de retour aan in je account, klik rechts van de order op bekijken en dan kan je onderaan op artikelen retourneren klikken. Heb je geen account aangemaakt, stuur dan een mailtje naar [email protected] en vermeld daarin welke artikelen je terug wil sturen.
Zorg er voor dat de verzendzak/doos goed is dichtgeplakt.
Plaats ons retour adres op de verzendzak/doos: Sus&C, Westerlaan 7, 9161 AN Hollum
Lever de verzendzak/doos af bij een betrouwbaar postbedrijf (PostNL, DPD of UPS bijvoorbeeld). Zorg ervoor dat de verzending altijd te traceren valt.
Mocht je een product willen omruilen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat we het product direct voor je kunnen reserveren mocht het op voorraad zijn: [email protected]
BELANGRIJKE MEDEDELINGEN
Alle retours moeten verzonden worden incl. tracking. Zo voorkomen we misverstanden of producten wel of niet bij ons zijn aangekomen. Tevens moeten alle producten ongebruikt, niet beschadigd en compleet zijn incl. de originele verpakking en eventuele prijskaartjes en andere bijbehorende attributen.
Het kan tot 5 werkdagen duren vanaf ontvangst van een retour voordat deze geheel verwerkt is. Wanneer een retour is goedgekeurd ontvang je automatisch een email met bevestiging hiervan.
Wij storten het volledige bedrag terug van de producten die zijn geretourneerd binnen 14 dagen. De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. In het geval van een verkeerd geleverd artikel of mankement, nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Is dit het geval? Neem dan contact op met [email protected] Wel nemen wij de verzendkosten voor rekening in het geval van een omruiling voor bestellingen.
Voor meer informatie kun je contact opnemen via email met [email protected] of je kunt ons bellen op +31 (0)6 371 442 81.